reklama

Náš prvý test

Historka o tom, ako sme sa nechtiac zapísali na čiernu listinu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Dá sa povedať, že ako mesačné privítanie na okupácii Katolíckej univerzity, nám sestra Júlia pripravila milé prekvapenie. Nie, nie je to malé šteniatko, čo by každý očakával (: ale bol to test z Pentateuchu.. Mali sme ho zvládnuť na 75%, aby sme mohli k ďalšiemu testu a konečná zastávka v zimnom semetri má byť skúška.. A potom už poputuje jeden kredit do indexu.. Avšak ja a moja spolubývajúca Iris. Dáme jedna na druhú, radíme si vo všetkých smeroch a keď sme pozerali do rozvrhu.. Jasné, test sa nám začína o 18:00, pretože vtedy sa nám začína introdukcia. A tak sme vo štvrtok o 18:00 nacupkali pred školu, kde sme videli svojich spolužiakov. Ja som samozrejme nechcela vynechať svoje podrypávanie a s iskričkami v očiach som sa opýtala: „ No čo?? Nervy v poriadku?“ Oni na mňa pozreli, lebo nechápali slovnému zloženiu, ktoré som povedala.. No hneď potom pointa ušla aj mne, keď sa oni opýtali: „ Aké ste mali vy otázky?“ Moje nite chápania sa v ten moment roztrhli, keď na to dodali: „ Veď sme teraz dopísali test!“ Rýchlo som vytiahla rozvrh hodín, aby som sa pozrela, kedy sa nám začína introdukcia.. A tá sa začína 16:20. A čo som ja s Iris robili o 16:20? Pozerali do Biblie a učili sa ešte to posledné. My sme test zmeškali.. Čo teraz?! Milión otáznikov v hlave a ty nevieš, ktorý z nich si vytiahnuť a podľa neho konať, nevieš nič. Nevieš, či máš plakať alebo sa smiať. Či sadnúť na obrubník chodníka a topiť sa v pocitoch, že si sklamal sám seba a dávať si stále dookola otázky, ako sa to mohlo stať, keď si sa pozeral do rozvrhu!! Pozrieť na Iris a topiť sa v jej bezradných modrých očiach. Čo robiť?!! Rýchlo sme bežali za sestrou Júliou, aby sme jej to vysvetlili.. Prosili sme o dve šance, ako mal každý. No dohodli sme sa na opravnom teste. Prváčence.. Prváčence, ktoré zmeškali svoj prvý test vysokej školy. Neskôr nám to prišlo komické a robili sme si posmech, že aj vlastnú svadbu zmeškáme. Ženích bude stáť pri oltári a my sa budeme doma kúpať vo vani. Nikomu nikdy neprajem ten pocit, ktorý sme prežívali my. Ani svojim nepriateľom. Jednak sme boli sklamané samé zo seba a jednak sa nám chcelo veľmi plakať. Po tomto fiasku sme večer ležali v posteli na priváte. Stúlili sme sa do klbka a jedna pri druhej sme zaspali ako malé ulovené šteniatka, vo svojich snoch, slabinách a s lesklými očami, ktoré odrážali výčitky svedomia. Ďakujem za pozornosť Daduš

Daniela Chovancova

Daniela Chovancova

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

student, ktory sa snazi pisat, pretoze to miluje (: Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu