reklama

LEN TAKÁ MOTANICA

...skrátka to moje JA

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Niekedy wšetci máme pocit, že sa to na nás walí. Chcem powedať STOP, no je to ťažké wyslowiť. Zmýwam zo seba pocit winy, špiny, ktorý každý raz pocíti. Plačem w sprche, kde na mňa padá milión kwapiek a nie som si istá, či wlastne plačem alebo woda wlaží moje telo. chcem žiť wo filme, ktorý som práwe dopozerala.je krásne, keď sa dwaja ľudia wôbec nepoznajú a pri pohľade do očí wedia, že si majú čo powedať. málo ľudí to zažije. priala by som si tú chwíľu, zlomowý bod... stáť na mokrom chodníku, cítiť šťastie a byť s člowekom, ktorého perličky mi dodáwajú auru. a teraz by padla tá weta: ,,Ideš so mnou?" bez dotyku, bez objatia, bez rozjareného úsmewu. jednoducho len: ,,Poď so mnou." bez zbytočných otázok, bez zbytočných úsmewow... len odísť, nabrať nowé twáre, bezstarostne si prstami prejsť wo wlasoch, wymyslieť si nowé mená a wybrať sa prašnou cestou pod charizmatickým slnkom. rozprestrieť ruky- som woľná a šťastná! nájsť nieco skutočné. neobzerať sa, weď načo?! práwe teraz chcem prežíwať swoj sen, pýtam si túto rolu, wyberám si ju. písmená, woľnosť a sloboda- to je jediné, čo si od žiwota pýtam. na wýslní žiwota, na pokraji sláwy. a wôbec mi to newadí. pretože weci sa dejú a ja nestrácam chuť každý deň dotknúť sa slnka a usmiať sa (:sunshine

Daniela Chovancova

Daniela Chovancova

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

student, ktory sa snazi pisat, pretoze to miluje (: Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu